سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت:‌ همه دست اندرکاران و اصحاب مسجد برای اعتلا و رونق مساجد تلاش می کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی:مرتضی طاهریان،‌ معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز(25دی) درجریان سفر به استان مرکزی و دیدار با مسئول و کارمندان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت:‌ همه اینجا هستیم برای رونق اعتلای هر چه بیشتر مساجد و باید حافظ ارزش های مسجد باشیم.


وی افزود:‌ نهادها و ارگان های فرهنگی که دست اندر کار مسجد هستند همه به نوعی برای هدف مشخص و واحدی که رونق بخشی مساجد است فعالیت می کنند و چنانچه اگر بخشی نگری در کاری وجود دارد به کنار برود.


طاهریان ادامه داد:‌ کار در مسجد طبق بخشنامه و آیین نامه نیست بلکه با دل و جان انجام می گیرد و چون کارها درد دین دارد سبب رونق بیشتری در مساجد می شود.


معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد:‌ برجستگی دبیرخانه استان مرکزی نیز این است که برای انجام کاری منتظر دستورالعمل و ابلاغیه از سوی ستاد نیست که این امر در برگزاری اردوی بزرگ دو هزار نفری اعضای کانون ها به همدان و ساخت و تکمیل ساختمان دبیرخانه و اجرای برنامه های متنوع کاملا مشهود است.


در ادامه این دیدار حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت:‌ کار در مساجد باید با هدف رضایت خداوند انجام پذیرد تا بیشتر تاثیرگذار باشد و برای ریا و قدرت نمایی نباشد که اثر معکوس خواهد گذاشت.


وی به راه اندازی نمایندگی دبیرخانه در شهرستان های تابعه اشاره کرد و افزود: برای پیگیری ارسال تجهیزات به کانون های شهری و روستایی در شهرهای تابعه نیاز به وجود نمایندگی است که همه مقررات و ضوابط به خوبی اجرا شود.


در ادامه این جلسه هر یک از کارمندان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


لازم به ذکر است، معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به همراه نمایندگان معاونان آموزش و پژوهش و اداری و مالی جهت بررسی وضعیت دبیرخانه مرکزی و بازدید نمایندگی های خمین و ساوه به مدت سه روز در اراک حضور دارند.


پایان پیام/


۹۲/۱۰/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]