سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: ترور و خشونت در خاورمیانه لکه ننگی بر دامن صهیونیست سردمداران مزدور است.‌

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در خصوص جنایات تروریست ها در بیروت گفت: اعمال جنایتکارانه و تروریستی استکبار جهانی و صهیونیست ها بار دیگر به جهانیان نشان داد که هیچگاه نباید از اعمال ضد انسانی استکبار غافل شد و فریب وعده های آنان را خورد.


‌وی با بیان اینکه یک گروه نزدیک به القاعده مسئولیت این عملیات تروریستی را بر عهده گرفته است گفت:‌ در پشت پرده اینگونه جنایات چهره واقعی و ضد بشری مدعیان حقوق بشر بیش از پیش آشکارا می شود.


حجت الاسلام ذوالفقاری درادامه ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی و تسلیت به خانواده شهدای ایرانی در حادثه و ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی افزود: تشییع باشکوه مردم لبنان از شهدای ایرانی گواه روشنی بر حمایت لبنانی ها از جمهوری اسلامی ایران و ارتباط خوب و مناسب این دو کشور است و به وضوح بیانگر دست داشتن عوامل خارجی در حادثه تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهارکرد: صهیونیست ها پس از شکست در حملات سوریه و ناامیدی در پیروزی در این کشور سعی در ایجادناامنی و تنش در سایر کشورهای خاورمیانه کردند.


‌لازم به ذکر است،‌ در انفجار روز سه‌شنبه در بیروت، شش ایرانی شامل رایزن فرهنگی سفارت، همسر یکی از دیپلمات‌های سفارت و چهار نفر از محافظان سفارت به شهادت رسیدند و پیکر این شهدا برای مراسم تشییع به ایران بازگردانده شد.

۹۲/۰۸/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]