سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

نخستین دوره استانی آموزش طرح چهره به چهره امروز و فردا در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک با حضور 60 نفر از مربیان طرح چهره به چهره برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، هم اکنون استاد میر محمدی از استادن روان شناسی تربیتی با رویکرد فرهنگی و آسیب شناسی اخلاقی نوجوانان و جوانان در حال ارائه آموزش در این زمینه است و استادان دیگر بعد از ظهر و فردا حضور می‌یابند. ‌


همچنین،‌ محورهای آموزشی این دوره دو روزه با عناوین نماز، مخاطب شناسی، روان شناسی تربیتی و اخلاق است که با حضور استادان حجت الاسلام زارعی از موسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره) قم، خان آبادی از استادان مخاطب شناسی استان و اشرف جواهری مشاور امور خانواده استانداری مرکزی در این دوره سبک زندگی با استفاده از سیره امام حسین و عاشورا مورد بررسی قرار می گیرد.

 

لازم به ذکر است، طرح تربیتی چهره به چهره یکی از طرح‌ها و برنامه‌های بلند‌مدت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور با هدف مبارزه با جنگ نرم دشمن در سطح استان هاست و در استان مرکزی هم اکنون 900 نفر از نوجوانان در سنین 11تا 17سال از حضور 60 مربی در حلقه های 15 نفره از مباحث و آموزش های طرح تربیتی چهره به چهره از جمله مصونیت در برابر آسیب‌های اجتماعی و تهاجمات فرهنگی بهره مند هستند.

 

گفتنی است،‌ حامد پازوکی ناظر مالی طرح تربیتی چهره به چهره ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور جهت نظارت بر برگزاری این دوره نیز حضور دارد.

۹۲/۰۸/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]