سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی


                               

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان از برگزاری مراسمی با عنوان'راه بندگی' همزمان با شب هفت امام حسین(ع)‌و شهدای کربلا خبر داد.

اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان  گفت: مراسم شب هفت امام حسین(ع) و 72 تن از اصحاب باوفای ایشان و شهدای دشت کربلا با عنوان "راه بندگی" امروز(29آبان) به همت این کانون در روستای قالهر برگزار می شود.


وی برگزاری 72 ختم قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح مطهر شهدای کربلا را از دیگر برنامه های این مراسم دانست و افزود:‌ این کانون همه ساله به این مناسبت برنامه ای اجرا می کند که با حضور پرشور اهالی روستا و به ویژه اعضای کانون همراه است.


سهرابی ادامه داد:‌ حجت الاسلام نمازی فرزند آیت الله نمازی امام جمعه کاشان به عنوان سخنران و مهدی متقی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این مراسم مداحی می کند.


مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان اظهار کرد:‌ در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتابی با همکاری موسسه نشر پیام قم و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر افراد با فرهنگ عاشورا و حماسه حسینی دایر می شود.


وی گفت: ‌غرفه های این نمایشگاه که در آن بالغ بر دو هزار جلد کتاب موجود است،‌ با عناوین امام حسین از مکه تا کربلا، مقتل و بازگویی واقعه حادثه کربلا، ‌ولایت و امامت و فلسفه نماز ظهر عاشورا برپا شده است.


سهرابی با بیان اینکه مسابقه ای نیز بین بازدید کنندگان از نمایشگاه برگزار می شود افزود: در این مسابقه هر یک از علاقمندان با دریافت کارت هایی عنوان کتابی را مطالعه کردند و نام خود را یادداشت می کنند و از آنان دعوت می شود تا متن کتاب را به طور خلاصه بیان کند.

۹۲/۰۸/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]