سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان(عج) راوه از توابع دلیجان از به اهتزار در آوردن و گرداندن پرچم امام حسین(ع) در این روستا خبر داد. محمدمهدی جعفری، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان(عج) راوه از توابع دلیجان در گفتگو با خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به همت این کانون پرچم سرخ امام حسین(ع)‌در کوچه های روستا به اهتزاز درآمده و اهالی روستا نذورات خود را در این روز اهدا می کنند.


وی با بیان اینکه نذورات جمع آوری شده از مردم روستا جهت بازسازی عتبات عالیات اهدا می شود افزود: ‌همه ساله در آستانه روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش پرچم امام حسین(ع)‌در روستا به اهتزار در می آید.


جعفری اظهارکرد:‌ مردم این روستا که همچون تمام دیگر مسلمانان آزاده ایران اسلامی ارادتی وصف ‌ناشدنی به اهل ‌بیت‌(ع) دارند کمک‌های نقدی خود را نذر بازسازی عتبات عالیات کرده‌اند.

 

وی تصریح کرد: میزان عشق و ارادت مردم به اهل بیت‌(ع) غیر قابل وصف است و همواره مردم بخشی از این عشق و ارادت خود را به نمایش گذاشتند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان(عج) راوه از توابع دلیجان ادامه داد: مردم آشتیان همانند دیگر مردم استان مرکزی در بازسازی بین‌الحرمین،‌ نجف و صحن حضرت زهرا(س) نقش موثری داشته و کمک‌های خوبی کرده‌اند.

۹۲/۰۸/۱۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]