سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 

 

دوره آموزش و شناسایی استعدادهای هنری مساجد اراک (هما)

هنرمندان ما تنها زمانی می توانند بی دغدغه کوله بار مسئولیت و امانتشان را زمین بگذارند که مطمئن باشند مردمشان بدون اتکای به غیر و تنها و تنها درچارچوب مکتبشان به حیات جاویدان رسیده اند.
امام خمینی (ره)

اولین دوره آموزش و شناسایی استعداد هنری علاقه مندان هنری مساجد اراک«سطح مقدماتی» با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان مرکزی ویژه اعضای مساجد شهر اراک برگزار می شود. هدف از اجرای دوره « شناسایی و تقویت بنیه و تخصص هنر مندان مساجد اراک» است.
طول مدت دوره استعداد شناسی سه ساعت بوده و توسط اساتید مجرب و طراز اول آن رشته سنجش شده و کارنامه استعداد سنجی در رشته مربوطه را کسب می کنند.

جهت ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید .

       

۰۰/۰۵/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]