سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری آزمون آنلاین کتابخوانی از کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» همزمان با شب ولادت امام حسین(ع) خبر داد.

حجت الاسلام « مصطفی ذوالفقاری» مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت:  آزمون آنلاین کتابخوانی از کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» امشب همزمان با شب ولادت امام حسین علیه السلام برگزار می شود.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شرکت کنندگان ادامه داد: در این شرایط بهره گیری از فضای مجازی در راستای انجام فعالیت های فرهنگی امری ضروری است چرا که فعالیت های فرهنگی هیچ گاه تعطیلی نمی شود.
ذوالفقاری با بیان اینکه آزمون این مرحله ویژه رابطین کانون های مساجد استان مرکزی است، گفت: این مسابقه از ساعت 10 شب آغاز و تا ساعت 10:45 ادامه دارد.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اضافه کرد:  28رابط استان مرکزی، جهت شرکت در مسابقه آمادگی کامل را داشته و فایل pdf  نکات را مطالعه کرده باشند.

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: یکی از ملاکهای انتخاب رابطین محترم شهرستانی در سال 1400 شرکت در این آزمون است .

۹۹/۱۲/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]