سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حجت الاسلام مهدی نژاد گفت: ایجاد انگیزه در جوانان مهمترین کار کانون های  فرهنگی هنری مساجد باشد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی،حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شهرستان شازند در دیدار با مدیر و کارشناسان ستاد کانون های فرهنکی هنری مساجد استان مرکزی و جمعی از مدیران کانون های مساجد شازند گفت: دشمن در حال دشمنی خود است و در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با شناخت کافی از دشمنی ها و هجمه های بیگانگان برای دور کردن جوانان از مسیر اسلام با انجام برنامه های تربیتی و اعتقادی بتواند در پایداری و ثابت قدمی جوانان در راه صحیح گام بردارد.

وی افزود: امروز حضور جوانان در مسجد نشان دهنده بالندگی روحی و تکامل معرفتی آنهاست همانگونه که جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند امروز هم حضورشان در مسجد مانع از دستیابی دشمن به هدفش می شود.

حجت الاسلام مهدی نژاد ادامه داد: دشمنان برای نابودی ارزش‌های اسلامی و انقلابی کشور در تلاش هستند و با رویکردهای روانی آشوب ذهنی و روانی برای جوانان ایجاد می کنند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی هم گفت: فلسفه شکل گیری و ساماندهی کانون های مساجد مبتنی بر احیای کارکردهای مسجد برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی و در نهایت احیای تمدن نوین اسلامی است و سیر فعالیت کانون ها بر این اساس برنامه ریزی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: در چند سال اخیر شور و حرکت نو با راه‌اندازی سامانه ملی فهما ایجاد شده، که سامانه فرهنگی، هنری مساجد ایران است و به جهت ساماندهی و شبکه‌سازی کانون‌های کشور طراحی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از کانون‌ها فعال، برخی نیمه فعال و تعدادی غیر فعال بودند سامانه فهما سبب شد کانون‌ها در سراسر کشور فعالیت‌های خود را در سامانه ثبت کنند و سال گذشته کانون‌ها رقابت خود را در اجرای برنامه‌ها آغاز کردند.

در این جلسه از علیرضا امیدی، وحید فرجی و حمید قربانی سه رابط برتر شهرستان شازند تقدیر به عمل آمد.

۹۹/۱۲/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]