سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
۱۲ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۱۷

ویژه برنامه ملت حماسه

"ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت محرم حسینی برگزار می کند"

 

 

 

 

ملت حماسه
(ویژه برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی استان مرکزی)

در بخش های :

🔷نقاشی حماسه عاشورا (ویژه کودکان 5 تا 11 سال) :

در این بخش کودکان میتوانند تصاویری با موضوع حماسه عاشورا نقاشی و عکس آن را از طریق شماره 09032559737 به پیام رسان های (سروش، ایتا و تلگرام) ارسال فرمایند .

 

🔷نمانگاشت از حماسه عاشورا (ویژه نوجوانان 11 تا 16 سال) :

در این بخش تصاویری روز های دوشنبه هر هفته در پایگاه اطلاع رسانی همچنین کانال های پیام رسانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بارگذاری می شود و متسابقین می توانند برداشت مفهومی خود را از تصویر مد نظر در قالب حداقل 10 سطر نوشته و از طریق پایگاه اطلاع رسانی همچنین با شماره 09032559737 به پیام رسان های (سروش، ایتا و تلگرام) ستاد استان ارسال فرمایند .

 

🔷کتابخوانی قیام امام حسین علیه السلام (ویژه مخاطبان بالای 14 سال)

شنبه های هر هفته قطعاتی از کتاب قیام امام حسین علیه السلام نوشته سید جعفر شهیدی به همراه سوالات مسابقه در پایگاه اطلاع رسانی همچنین کانال های پیام رسان (سروش، ایتا و تلگرام) بارگذاری خواهد شد .شرکت کنندگان می توانند پاسخ صحیح را از طریق پایگاه اطلاع رسانی  همچنین به شماره 10008940861 به صورت یک عدد 5 رقمی پیامک فرمایند .


☑️جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق پیام رسان های (سروش، ایتا و تلگرام) به آدرس  masjedmrir@ و پایگاه اطلاع رسانی www.masjed-mr.ir  و یا شماره 32791050 داخلی (4) اقدام نمایید .

۹۹/۰۶/۱۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]