سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حجت الاسلام دادخواه گفت: اصلی‌ترین رسالت همه عوامل اجرایی برای حرکت‌های فرهنگی در حوزه مسجد و قرآن، آموزش نسل نوجوان و جوان است. به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، حجت الاسلام «رسول دادخواه» شامگاه گذشته (20خرداد) در مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه مقاله نویسی، خاطره نویسی و روزنامه دیواری کانون فرهنگی هنری شهدای جوشقان مسجد محمد رسول الله(ص) نوبران گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش بسزایی در توسعه فرهنگ قرآنی دارند.

امام جمعه نوبران افزود: اصلی‌ترین رسالت همه عوامل اجرایی برای حرکت‌های فرهنگی در حوزه مسجد و قرآن، آموزش نسل نوجوان و جوان است، چون مساجد باید مهد قرآن باشند.

وی با بیان اینکه هم اکنون فعالیت های صورت گرفته در حوزه مسجد و کانون ها مورد استقبال خانواده ها است ، ادامه داد: در عرصه قرآنی استعدادهای فراوان و افراد علاقه‌مندی وجود دارد که در این زمینه مستعد هستند، لذا باید در راستای تبیین، ترویج و تبلیغ قرآن کریم استفاده شود.

در ادامه این مراسم «محمدمهدی کارکن» به ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه و زرندیه پرداخت و گفت:  تعداد زیادی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان با حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، کانال ارتباطی و تبلیغی در ایام کرونا سعی در جذب مخاطب و قطع نشدن راه های ارتباطی بین بچه های مسجد داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه افزود: اعضای کانون های مساجد به‌منظور تولید محتوای مجازی نظیر ارائه سخنرانی، پخش دعا و نیایش زمینه استمرار حضور معنوی خانوارهای اطراف مسجد را در برنامه‌های دینی مذهبی فراهم کردند.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان مسابقات مقاله نویسی، خاطره نویسی و روزنامه دیواری که در بهمن ماه سال گذشته و ماه مبارک رمضان برگزار شده بود تقدیر به عمل آمد.

۹۹/۰۳/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]