سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

ستاد هماهنگی کانون های مساجد در نظر دارد در ماه مبارک رمضان پویش خانه های نورانی را برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: پویش خانه های نورانی در واقع جمع خوانی قرآن کریم در خانه است و برای شرکت در این پویش، افراد خانواده همزمان با تلاوت قرآن از شبکه های صدا و سیما، در خانه دور هم جمع شده و یک جز قرآن را تلاوت می کنند.

ذوالفقاری اظهار کرد: برای پیوستن به این پویش باید عکس جمع خوانی قرآن در خانواده خود را با هشتگ های خانه های نورانی، هر خانه یک مسجد و همچنین هشتگ به یاری خدا کرونا را شکست می دهیم را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان مرکزی افزود: پویش خانه های نورانی به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج)، سلامتی کادر درمان، به نیابت از همه شهدا، شهدای مقاومت و بالاخص شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز به نیابت از جانباختگان بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

۹۹/۰۲/۱۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]