سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور انتقال تحولات و دگرگونی های روستایی را از اهداف جشنواره «خبرآباد» عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، حجتالاسلام والمسلمین حبیبرضا ارزانی دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد،امروز ۷ اسفند در مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره ملی نشریات و رسانه‌های مجازی روستا و عشایر کشور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری آفتاب ابراز داشت: جشنواره ملی «خبرآباد» به دنبال ایجاد و ساخت و تولید خبر است و آثاری که به این جشنواره ارسال شده از سطح کیفی خوبی برخوردار بود.

 وی ادامه داد: این جشنواره تلاش می کند تا اخبار گونه گونه شدن و تحول و دگرگونی ها را منتقل کند تا بدانیم در روستای کوچک در گوشه های تک تک استان ها چه اتفاقی می افتد تا همه مطلع شوند.

 دبیر شورای عالی فرهنگ و هنر روستایی کشور تاکید کرد: می توان در این جهت، علم را آموخت و از ابزار و هنر و فناوری بهره گرفت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی در ادامه با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) ابراز داشت: معمار انقلاب بود و انقلاب اسلامی را به زیبایی هدایت کرد و امروز مفتخریم که رهبری فرزانه با رهبری داعیانه خودشان کشتی انقلاب را به جلو می برد.

 دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد با نقل خاطره ای از سفر تبلیغی سریلانکا گفت: جوان روزنامه نگار مسلمان سریلانکایی می گفت ما برای پیشرفت باید از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کنیم که علت پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری امام خمینی(ره) و همراهی مردم بود.

 وی تاکید کرد: در 100 سال اخیر، مرد بزرگی مانند امام خمینی(ره) نبوده است، همچنین با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی ایران، همچنان شاهد شکوفایی این انقلاب هستیم این در حالی است که بیشتر انقلاب ها در همان سال های اول، مسیر خود را گم می کنند.

 دبیر شورای عالی فرهنگ و هنر روستایی کشور گفت: مسئولین باید همیشه خود را خادم مردم بدانند، چرا که مسئول، وظیفه پاسخگویی به مردم را دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین ارزانی اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران اگر از قرآن و عترت فاصله بگیرد، از مسیر خود منحرف می شود و تا زمانی استوار خواهد بود که به این دو تکیه کند.

 مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر نخستین جشنواره نشریات، وبلاگ و سایت روستاها و عشایر با عنوان «خبرآباد» به میزبانی استان مرکزی امروز هفتم اسفند ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک با حضور دکتر جندقیان معاون دهیاری های سازمان دهیاری های کشور،‌ حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر کشور و مسئولان ارشد استان مرکزی درحال برگزاری است.

۹۷/۱۲/۰۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]