سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
نمایشگاه نشریات و رسانه های مجازی کشور با عنوان«خبرآباد» در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره برپا شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، نمایشگاه نشریات و رسانه های مجازی برگزیده اولین دوره جشنواره «خبرآباد» در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برپا شد.

نمایشگاه نشریه های برگزیده روستاهای شرکت کننده در این جشنواره در بدو ورود به نمایش عموم گذاشته شده است.

 تصویر وبلاگ های برگزیده روستایی و عشایر کشور نیز در سالن مجتمع آفتاب به نمایش درآمده است.

گفتنی است، مراسم اختتامیه جشنواره «خبرآباد» با حضور معاون استاندار مرکزی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و فعالان کانون های مساجد در این مجتمع در حال برگزاری است.

در پایان این مراسم، از برگزیدگان جشنواره با اهدای هدایا تجلیل خواهد شد.

 مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر نخستین جشنواره نشریات، وبلاگ و سایت روستاها و عشایر با عنوان «خبرآباد» به میزبانی استان مرکزی امروز هفتم اسفند ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک با حضور دکتر جندقیان معاون دهیاری های سازمان دهیاری های کشور،‌ حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر کشور و مسئولان ارشد استان مرکزی درحال برگزاری است.

 

 

 

 

 

۹۷/۱۲/۰۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]