سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مصلای بیت المقدس اراک به اجرای سرود پرداختند.

به گرارش روابط عمومی از اراک، گروه سرود هزار نفری اعضای برادر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز صبح (۱۲بهمن) همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در مصلی بیت المقدس اراک به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به اجرای سرود پرداختند.

 این مراسم به صورت همزمان با سراسر کشور و در راستای اجرای طرح ملی سرود 40 هزار نفری کانون های مساجد در استان های مختلف کشور برگزار شد.

 لازم به ذکر است، این برنامه به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی آفتاب پخش شد.

 گفتنی است،‌ گروه سرود اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین نیز نظیر این برنامه را امروز در زادگاه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در بیت تاریخی امام خمینی(ره) با حضور مسئولان ارشداستان اعضای شورای اداری استان اجرا کردند و از شبکه آفتاب پخش زنده به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/
۹۷/۱۱/۱۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]