سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مرحله شهرستانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان امروز (۱۱بهمن) در شهرستان های ساوه و خمین در حال برگزاری است.

به گزارش خبر گزاری از اراک،‌ مرحله شرستانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد هم اکنون در مساجد سیدالشهدا(ع) کانون فرهنگی هنری شهید مطهری خمین با بیش از ۲۰۰ نفر و در مسجد ابوذر کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی با حضور  ۳۰۰ نفر از خواهران و برادران علاقمند به ساحت مقدس قرآن کریم در حال برگزاری است.

 شرکت کنندگان خواهر و برادر در رده سنی بالای ۱۶ سال در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق و شرکت کنندگان در رده سنی زیر ۱۶ سال برادران در رشته های قرائت تقلیدی، ‌اذان،‌ حفظ جز سی، ترتیل،‌ صحیح خوانی نماز و  نقاشی آیات با هم به رقابت می پردازند.

 همچنین خواهران در رده سنی زیر ۱۶ سال در رشته های حفظ جز سی، ترتیل،‌ صحیح خوانی نماز و نقاشی آیات با هم به رقابت می پردازند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


۹۷/۱۱/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]