سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
گروه سرود هزار نفری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز(۴بهمن) برای اجرا در روز دوازدهم بهمن ماه در مصلای بیت المقدس اراک به اجرای آزمایشی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری از اراک، گروه سرود هزار نفری اعضای برادر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز ساعت 8 صبح با حضور در مصلی بیت المقدس اراک برای اجرا در روز دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود  تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامیان، به اجرای آزمایشی پرداختند.

 لازم به ذکر است، در راستای برگزاری سرود چهل هزار نفری از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور، گروه هزار نفری سرود استان مرکزی باانجام تمرینات کانونی و گروهی در حال آماده شدن برای روز دوازدهم بهمن هستند.

 گفتنی است، سرگروه ها و اعضای گروه سرود هزار نفری در پیام رسان های داخلی در فضای مجازی با تشگیل گروه با یکدیگر در ارتباط هستند و از برنامه های این مراسم مطلع می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۹۷/۱۱/۰۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]