سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
         فوری و مهم!!!
نحوه ورود و ثبت اعضا کانون فرهنگی مسجد در سایت بچه های مسجد در ادامه مطلب...

باسمه تعالی

سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور(سجا) با هدف ساماندهی و مدیرت یکپارچه بر کانون های فرهنگی هنری مساجد در 18 اسفند سال 1396 مصادف با بیست و پنجمین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری رونمایی و اجرا گردید. از مهمترین مزایای این پورتال جامع می توان به افزایش سرعت ارتباط بین کانون ها با دبیرخانه های استان و ستاد عالی ، ارائه خدمات آموزشی و... در بستر اینترنت ، مدیریت بر اعضا کانون و صدور کارت هوشمند اعضا، ارسال آنلاین گزارشات و در خواست های کانون فرهنگی هنری و ... را اشاره نمود

پس از اجرای فاز نخست این پورتال با ثبت کانون ها در سایت و شناسایی کانون های فعال در فروردین ماه،  فاز دوم آن که شامل ثبت اعضای کانون فرهنگی می باشد آغاز گردیده است.


  نکات قابل توجه و مهم:

1)      برای ثبت اعضا محدودیت زمانی وجود دارد که در سایت به کاربر نشان داده می شود. بعد از اتمام این زمان امکان ثبت اعضا نمی باشد.


2)      نام کاربری در سیستم جدید کد ملی  جایگزین تلفن همراه شده  و در صورت فراموشی رمز عبور در قسمت" فراموشی کلمه عبور" با وارد کردن کد ملی در همان لحظه کلمه عبور برایتان پیامک می شود.


3)      در سیستم جدید مسئول کانون به محض ثبت مشخصات اعضا در سایت،  اسامی  در لیست تشکیلات کانون در سایت  قابل مشاهده می باشد. در این روند جدید دیگر نیازی به فعال سازی شماره تلفن همراه اعضا نیست. (برحلاف گذشته)


4)    نکته مهم:قبلا برای ثبت هریک از اعضا یک شماره تلفن نیاز بود، با تصحیح صورت گرفته با یک شماره تلفن امکان ثبت 8 نفر از اعضا ممکن شده است.


5)      برای ورود به سایت بچه های مسجد روی لینک زیر کلیک نمایید. ضمنا آموزش نحوه ورود و ثبت اعضا به صورت تصویری در زیر آمده است:

»»ورود به سایت بچه های مسجد »»www.bachehayemasjed.ir

گام اول:


مرحله 1

دوم:

سجا، سامانه مساجد

سوم:


چهارم:

در این مرحله در صورت فراموشی کلمه عبور از قسمت فراموشی با وارد کردن کد ملی رمز جدید برایتان پیامک می شود

پنجم:

ششم:

هفتم:

هشتم:

نهم:

دهم:


۹۷/۰۴/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]