سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرشهباز محله هفته از توابع شازند از برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن و مسجد خبر داد.

حسین اکبری، مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرشهباز محله هفته از توابع شازند از برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن و مسجد خبر داد و  به روابط عمومی در اراک گفت: این همایش در دهه کرامت با حضور خادمان و پیشکسوتان و اصحاب قرآن و مسجد در مسجد قمر بنی هاشم(ع) برگزار می شود.

 اکبری با بیان اینکه در این همایش از 20 نفر از خادمان قرانی و مسجدی تقدیر می شود، تصریح کرد: از 6 نفر از برگزیدگان دومین دوره مسابقه اذان ویژه موذنین  با عنوان «برماذنه های نور» که خرداد ماه سال جاری برگزار شد، نیز در این همایش مورد تقدیر قرار می گیرند.

 وی از برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستان 97 ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری ثارالله خبر داد و افزود: کلاس های کمک های اولیه، علمی فناوری، کامپیوتر، ورزشی، فرهنگی و هنری، تقویتی و آموزشی، اردویی و گردشگری نیز در ایام تابستان برگزار می شود.

 مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرشهباز محله هفته همچنین به برگزاری کلاس های قرآنی در رشته های مختلف و کلاس های کاردستی، نقاشی و آموزه های دینی در خانه قرآنی موعود شهباز اشاره کرد و گفت: این کلاس ها ویژه سنین 3تا 6 سال با مشارکت کانون فرهنگی هنری ثارالله(ع) برگزار می شود.

 

 


۹۷/۰۴/۱۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]