سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری کلاس های تابستانی با عنوان آسمانی ها ویژه دختران خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری کلاس های تابستانی با عنوان آسمانی ها ویژه دختران خبر داد و به روابط عمومی در اراک گفت: این کلاس ها در چهار رشته قرآنی، هنری، صنایع دستی و دو بخش خردسالان و نوجوانان برگزار می شود.

 وی افزود: کلاس های قرآن در رشته های روخوانی، روانخوانی، حفظ و تجوید قرآن کریم، کلاس های هنری دررشته های خوشنویسی خط تحریری و درشتی، نقاشی، طراحی، بافتنی، سفره آرایی، خیاطی، سوخت نگار روی چوب و کلاس های صنایع دستی در رشته های میناکاری، کار روی سفال، کیف دوزی شامل چرم و نمد و پارچه، عروسک سازی برگزار می شود.

 حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه این کلاس ها در دو رده سنی 5 تا 10 سال و 10 تا 15 سال برگزار می شود، اظهار کرد: قرآن همراه با قصه، بازی و خلاقیت و نقاشی از رشته های ویژه خردسالان است.

 این مقام مسئول با اشاره به برگزاری کلاس ها از نهم تیر ماه در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب گفت: علاقمندان در سنین 5 تا 15 سال از امروز تا هفتم تیر ماه مهلت دارند در این کلاس ها ثبت نام کنند.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی  بهره مندی از استادان و مربیان مجرب و متعهد را از ویژگی های این کلاس ها دانست و ادامه داد: بهترین راه شناخت استعدادهای نوجوانان اوقات فراغت است و برگزاری کلاس های مختلف برای تقویت استعدادهای آنان اثرگذار است.

 وی افزود: علاوه بر کلاس هایی که در مجتمع آفتاب برای دختران برگزار می شود، کانون های فرهنگی هنری مساجد هم بعد از پایان ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانه می کنند و برنامه هایی متنوعی در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی، تفریحی، ورزشی، قرآنی و هنری در رشته های متعدد و متنوع را برای گروه های سنی مختلف برگزار می کند.

 

 

 

۹۷/۰۳/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]