سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از بهترین رسانه های انقلاب هستند.


مصطفی مشایخی، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در آستانه فرارسیدن هجدهم اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به روابط عمومی در اراک گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد عمدتا از تاثیرگذار ترین مراکز هستند.

 وی با بیان اینکه کانون های مساجد از ابتکاران خوب دولت بود، افزود: در هر دوره ای که بازنگری در ماموریت کانون ها بوده برنامه های بهتری برای این مجموعه تعریف شده مانند تخصصی کردن کانون ها، تاسیس کانون های دانشگاهی و مصلا که توانستند تاثیر گذاری بیشتری بین قشر هدف داشته باشند.

 مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: کانون های مساجد به بدنه مردم و جامعه وصل هستند و از معدود نهادهایی هستند که با کمترین حمایت دولتی اداره می شود و حتی مسئولان کانون بدون هیچ چشمداشتی به انجام برنامه های فرهنگی هنری در خور و متاناسب با نیازهای مخاطبان می پردازد.

 مشایخی گفت: بچه های مساجد مجموعه ای ارزشی و پرانگیزه و ظرفیت خوبی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند؛ این مجموعه نیاز به تقویت  دارد و در راستای اثرگذاری و جذب هر چه بیشتر نوجوان و جوان به مسجد نیاز به توانمند سازی مدیران کانون ها و آموزش های  مختلف دارد.

 رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: اعضای کانون ها باید به طور جدی وارد مسئله فضای مجازی شوند و آموزش سواد رسانه ای را به مخاطبان ارائه دهند زیرا نحوه درست استفاده کردن از وسایل ارتباط جمعی یکی از مواردی است که فرد را باسواد یا بی سواد خطاب می کنند.

 وی برخورد حکیمانه با فضای مجازی را از ماموریت های اصلی کانون های مساجد خواند و افزود: ائمه جماعات و مسئولان کانون ها باید به خانواده ها آموزش هایی در این خصوص را بدهند زیرا زمان منع و جلوگیری از این وسایل گذشته است.

۹۶/۱۲/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]