سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله مسجد خاتم الانبیا(ص) اراک از برگزاری همایش 'نامه ای به رهبر' در این مسجد خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی: عباس حسینخانی، مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله مسجد خاتم الانبیا(ص) اراک گفت:‌ به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران همایش نامه ای به رهبر با عناوینی چون دل نوشته،‌ درد و دل، آرزوها و دعاها بین اعضای کانون برگزار شود.


وی افزود: علاقمندان در هر رده سنی تا بیست و پنجم بهمن ماه فرصت دارند تا نامه های خود را جهت ارسال به دفتر مقام معظم رهبری به این مسجد ارسال کنند.


حسینخانی با بیان اینکه مراسم نور افشانی مسجد نیز در شب پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد ادامه داد: اهالی منطقه و اصحاب مسجدی در این شب با فریادهای "الله اکبر " رسا و یکپارچه خود طنین پیروزی ایران را به گوش جهانیان رساندند.


مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله مسجد خاتم الانبیا(ص) اراک تصریح کرد:‌ نقش تصویر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و تصویر امام خمینی(ره) بر روی پارچه و کاغذ و توزیع بین راهپیمایان از دیگر برنامه های این کانون در 22بهمن بود.


وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران پیام امام راحل را به درستی دریافت کرد که برای آزادی این کشور از بند طاغوتیان حماسه آفرینی کرد و با نثار جان خود این نظام را به پیروزی رساند.


پایان پیام/
۹۲/۱۱/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]