سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان گفت:‌ نفرات برتر حلقه های طرح تربیتی چهره به چهره این کانون تقدیر شدند. 


اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان گفت:‌ همزمان با دهه مبارک فجر سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران طی مراسم جشنی از اعضای حلقه های طرح چهره به چهره تقدیر شد.


وی با بیان اینکه در کانون صاحب الزمان(عج) قالهر چهار حلقه طرح تربیتی چهره به چهره فعال است، افزود: در مراسم جشن انقلاب که شامگاه گذشته در مسجد برگزار شد از 22 نفر از اعضای این طرح با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.


سهرابی اظهار کرد: در این مراسم جشن که با اجرای نمایش های عروسکی و تئاتر همراه بود، دو گروه سرود برادران با عنوان صاحب الزمان(عج) و خواهران با عنوان ولایت به اجرای سرودهای انقلابی خود پرداختند.


‌ مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان ادمه داد:‌ صادقی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان نیز در این مراسم به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و دعوت از مردم در راهپیمایی پور شور یوم الله 22بهمن پرداخت.


پایان پیام/


۹۲/۱۱/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]